Busramnida bestepeye gidiyordum bende canim Hilmi beyı duyup gittim ama ona fazla muayene olamadım o da beni uyardı takibim orda die önemsemedim ama sıkıntısını yaşadım hemşireler bile biliyor doğum hanenin pis olduğunu orda hamile olan hemşire hacettepede doğum yaptı Allah iyilerine denk getirsin inşallah düzelmistir ben temmuzda yaptım dogumumu orda