Zeynpaysimannesi canım normalde travazol kullanılmasına kortizon içerdiği için karşıyım fakat ileri derecedeki pişiklere çok iyi geliyor. Ayrıca asidi alınmış zeytinyağına az birşey su koyup çalkalayıp kremsi hale getirip onu uygulayabilirsin, Ablam geçen gün Arko’nun yeşil tüp kremlerinin de pişiği anında geçirdiğini söyledi. Denemende fayda var.