oldedi geceleri yoğunlaşan mide bulantım oluyor sanki üşütmüşümde öyle bulanıyor gibi. 6+1gün olduk bugün. normal mi ? üşütmüş olamam heralde ya 2gündür sadece geceleri ıykumdan uyanıyorum bu şekilde olan var mı??