Byzaaa Merhaba hanımlar 9+5 teyim ve bugun sabaha karsı başladı ara ara sol kasığıma ağrı girip girip cıkıyo neden oluyodur bi bilginiz var mı ?
zumrutperi Byzaaa her ağrı tedirgin ediyor insanı ama çok normal ağrın olduğu zamanlar çok fazla ayakta kalmamaya çalış ağrıyan yerin tersine yat 3 ayını doldurana kadar çoğu vaktini istirahat ederek geçir. İnşallah sağlıkla bebeğini alırsın kucağına 💞