Esraklnc merhaba canım 3 ay boyunca nerdeyse kanamam sürekli oldu ve çok yoğundu buna rağmen aklımdan hiç kötü birşey geçirmedim korkunu anlıyorum ama stres ve ağır işlerden kaçın ben bu süreyi hep yatarak geçirdim şimdi 6 aylık olduk sende içini ferah tut tabiki doktoruna gitmeyi unutma muhtemelen ilaç yada iğne vericektir