sumbul7777 Üçlü tarama testi nedir ve nasıl yapılır bilgisi olan var mı anne karnında herhangi bi sıvı alınıyor mu ?
FSCMK sumbul7777 kan veriyorsun sonucunu bekliyorsun 10 günde çıkıyor doktorum devlet hastanesinde yaptır dedi bende 2 hafta sonra yaptırıcam 16 haftalığız
Esra3890 2 li testin aynısı kan veriyosun ondan bakıyorlar 2li testin sonucu iyi çıktıysa 3 lüyü yaptırmana gerek bile yok genelde 2 lide sorun varsa 3 lüyü istıyorlar bama doktorum gerek yok ama istersen yapalım dedi bende ozaman yaptırmayım dedim zaten sonra detaylı tarama yapılıyor onda daha net görünüyor herşey
MENUR Aynı ikili gibi oluyor canım her ikisinde de kan tahlili aliyor ikili de farklı olarak bide idrar tahlili veriyorsun her ikisi içinde 10 gün sonra sonuç için gidiyorsun.benim 13 haftalıkken ikili yapıldı 17 haftalikkende üçlü.