Tosuncuk sola yan yatmak bebek için iyiymiş çünkü kan akılı hızlanıyormul bebek daha iyi oksijen alıyormul bu yüzdende daha çok hareket ediyormul ilk banada sanki rahatsız olup tekmeliyor gibi gelmişti🙈😂 dontoruma sordum o yan yatışı önerdi ve kesinlikle sol tarafa yatarsan daha iyi olur dedi şuan 33 haftadayım ve istesemde sırt üstü yatamıyorum karnım acıyo gerginlikten 😂😂😂