gdaslik Pinkk30 benim de ikili temizdi ama dörtlü tarama yapıldı alfa fetoprotein diye birşeye bakılıyor dörtlüde ekstra olarak o yüzden doktorlar dörtlü taramayı yapmak istiyorlar. Alfafetoprotein de karaciğerden salgınan birşeymiş
Sirincili Benim de 2li temiz çıktı doktorum 3 ve 4 e gerek yok çünkü ekstra bir şey taramayacak üstelik 2li %80 sonuç verirken 3lü %70 lerde sonuç veriyor hiç gerek yok dedi. Sadece detaylıyı önerdi o kadar
Ersozburcin Pinkk30 bnmde ilk hiç canını sıkma herkezi çağırıyorlar dörtlüden sonra seni detaylı ultrasonada çağıracaklar orda bebişin tüm organlarına tek tek bakıcamlar o da rutin kontrol 😊
Hllswm Aysingeldiislerdegisti ama perintalog bana 2li iyiyse 3 ve 4lüye gerek yok ayrıntılı yapıcam direk dedi
Aysingeldiislerdegisti Hllswm çünkğ ikili testte üçlü testte kan değerleri ve yaş gibi faktörlerle ortalama bir algoritma verio ikisindede down aynı çıkar ama diğer iki anomaliye bakmıolar malesef. Gerçi hiç birinin kesinliği ve tedavisi yok
Hllswm Aysingeldiislerdegisti ben hiç birine güvenmiyorum aslında fetal dna amniyosentez bile minicikte olsa yanılma payı var rabbim sagsalim kucagımıza aldırsın bebişlerimizi vakti zamanında 🙏🙏❤