anapanda12 Erken doğum riskim var (24+5 ) Ramazan başlangıcında trabzondan izmire uçakla aktarmasız gitmek istiyorum. Ramazanı ailemle geçireyim dedim çünkü neredeyse 7 aydır ailemi görmüyorum ve çok zorlu stresli hamileliğim oldu birazcık onlarla zaman geçirsem fena mı olur dedim. Sizce iki hafta sonra doktordan bunun için izin istesem rapor alabilir miyim? Var mı bu durumda olup yardım edecek hamişler?
anapanda12 AyEr hayırlısı olsun Rabbim Bebişlerimizi sağ salim kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah🤲 Gerisi önemli değil o kadar da 🤗