Habibee AyEr sabahları normal kahvalti yapiyorum canım öğlen 1 bardak süt meyve tüketiyorum 1 bardak türk kahvesi içiyorum aksamda sadece yemek yiyorum vitaminle omega3 kullaniyorum sen nasıl besleniyorsun canim
Habibee AyEr Doktor hatta bana şey dedi kilosu 10 gün onde gidiyor demişti bi sorun olur mu dedim olmaz dedi
AyEr Habibee ben vıtamını bu ay bıraktım cunku 17 kılo aldım tospık olduk ben sabah 2 ekmek yıyorum yumurta vs aksam bı de yemek yıyorum 😂ama sut ıçemiyorum