Ruhsuz Kızlar ben 4 subat ta adet oldum hamile oldugumu öğrendikten 2 gun sonra yıne adet oldum hamile oldugumu hemen adetten 2 gun gecınce kan da öğrendim eger test yapturmasaydım hamile oldugumu bılmeden adet oldum deyıp yoluma devam edecektim neyse 6 haftalık olduk gittim kontrole kese göründü 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi doktor gittim ne görelim 2 kese %100ikiz hamilesin dedı ama kalp atısını alamadık panik yok ikizler geç gelişir dedi tamam dedık tekrar 2 hafta sonra gel dedı iki haftayı bekleyemeden 2 gun sonra leke gelınce tekrar gıttım düşük iğnesi yaptı ve coraspini kes dedi gönderdı dün gittiğimde ise 9+4 olması gerekirken malesef 5+5 keseler kalp atısı da yok kürtaj dedi hemen yapardım ama iğne kullanıyorsun o yüzden 2 gun brkeyelım dedi ben hamile oldugumu öğrendiğimde adet olmuştum ya acaba ondan mı böyle gec gelişti kafamda deli sorular sankı az daha beklesem kalp atışını duyacağım gibi siz olsanız napardınız en ufak bir söze muhtacım😓uzun oldu hakkınızı helal edin
Minnosaile Ruhsuz canım benim pek bilgim yok açıkcası ama gönlünü ferahlatmak için başka bir doktora daha gözükmeni tavsiye ederim. İnşallah hakkında hayırlısı olsun 🙏🏻
Minnosaile Ruhsuz öyle düşünme nasip eden Rabbim tekrar verir , hayırlısını isteyerek git canım. İlla ki zor durum ama bu bir sınav öyle düşün 🙏🏻
Ruhsuz Minnosaile 4.kürtajım tabıkı Rabbım büyük imtihan zor Rabbım sınavı gecen kullarından eylesın evlat acısı peygamber ağlatan imtihandır