Zeynepkozan ben kalkan henüz almadım canım onu gidişata göre almayı düşünüyorum..ama pompa manuel aldım bana onu önerdiler annem falan erken alma emer belki dedi ama doğum yapan arkadaşlarımda çok işlerine yaradığını söylediler kiminin göğüs ucu yokmuş göğsümün ucunu çıkardı dedi kiminin fazla sütü vardı göğüsleri ağrıdığı için sağdım rahatladım dedi kimi bi yere gittiğimde emziremeyeceğim zaman hemen sağdığımı verdim dedi sezeryanda sütü geç gelen arkadaşlarımda pompayla getirmiş bi de sağınca daha çok süt geliyo dediler bende aldım o yüzden