Rumeysa17 Kizlar durduk yere afederdiniz içimden su aktigini hissediyorum çamaşırıma baktığımda orta kismi ıslanmiş oluyor altima kaçırsam hissetmez miyim su mu geliyor acaba 21 haftalik hamileyim ben bunu doktoruma nasil soracağım siz de de oluyor mu
Szekiye Rumeysa17 akıntı olmadığına emin misin yoksa doktora sor bebeğin suyu ile ilgili sorun olmasın
Zynpbt Rumeysa17 bende 21+2 günlük hamileyim canım ama öyle birşey olmuyor istersen bi sor bunda bişey yok
bebekteyaparimkariyerde Rumeysa17 o bendede oluyor canımcım akıntı oluyor öyle arada.avuç içi büyüklüğünde veya daha azsa korkma ama fazlası varsa iç çamaşırını sıktığında su gelcek kadarsa doktoruna mutlaka bildir.
melegiminannesi Ben 17 haftalığım 2 gün önce kontrolüm vardı aynısını bende yasıyordum sordugumda normal akıntıdır dedi ama icin rahat etsin diye doktoruna sor istersen
Kevserbtr Benımde öyle aktıgını hıssedıyorum su gıbı akışkan bır hafta bunun için kontrole gıttım vok şükür bebeklerimin suyu değilmii ama nedenini onlarda tam acıklayamadı
Sevilayankara06 Canım kaşıntın varsa belki ondandır çünkü bende mantar varken su gibi akıntım oluyordu
Fatmaklc66 Rumeysa17 aynı seyi bende bir haftadır yasıyordum ama usuttugumden oluyormus kendimi terlettim bıraz sıcak tuttum ıyıyım bı kac gundur canım 23 e girdik
Kevserbtr Rumeysa17 öyle vallahi allah yardımcımız olsun sağlıcakla kucagımıza tam vaktı zamanında alalım