dygydnn Merhabalar benim biri 4 yaşında biri de 7buçuk aylık bebeğim var. İhtimal vermiyordum ama dün test aldım ve hamile olduğumu öğrendim..Pazartesi doktora gideceğim inşallah.. Ne hissedeceğim bilmiyorum evlat bu tabii ki asla atmam mümkün değil.. ama dikişlerim den çok korkuyorum kısa süre geçti üzerinden acaba sorun olur mu? 😔😔😕
[silindi] dygydnn 7.5ay kıyamam zor olacak ama imkansız değil hem ikiz gibi büyürler nasıl büyüdüğünü anlamazsın
Szekiye dygydnn ne yapacaksın bebek olduktan sonra yapacak birşey yok Rabbim kolaylık versin stres yapma Allah büyüktür