Nazli18 Bu ilacı ikinci defa kullandım ilkinde de kustum ama normaldi bu sefer yemyeşil bir su kustum ilk defa. Bunu yaşayan var mı acile gidelecek bir durum mu karar veremedim gerçekten
[silindi] Nazli18 midende kusacak bir şey kalmadığı için özsuyunu kusmuşsun canım mideni boş bırakma içinde asit olan şeylerden uzak dur yoğurt süt salça baharat bir kaç gün miden rahatlayana kadar ara ver ekşime olmasın geçmiş olsun
flybrs Nazli18 bende kullanıyorum ama bir sorun yaşamadım, eğer rahatsız ediyorsa tok karnına al canım