Svdsvd Arkadaşlar dün 39+0 olduk doktor randevum vardı. Ne NST de gram sancı çıkıyor ne de evde bir ağrım oluyor. Tek belirti çatı ağrım o da sürekli değil.. Normal Doğum istediğim için 42 ye kadar bekleyebiliriz dedi. Ama bende gebelik şekeri çıktığı için sabah akşam iğne vurmaktan günde 3 öğün kan ölçmekten çok yoruldum artık mosmor oldu kollarım bacaklarım :((( gelişimi de tamamlanmış keyif bekliyor Bebiş :)))
Sevocan 39+3 bendede yok artik bol bol yuruyoruz belki diyerek ama heralde nisan bebeklerinin keyfi yerinde 😂
Svdsvd Sevocan ay valla o kadar da hiperaktif biriyim ki yaşadığım yere çok yakın sahil olduğu için her gün en az 2 saat yürüyüş yapabiliyorum. ama yok arkadaş gram sancı olmaz mı ya
Sevocan Svdsvd cok sanslisiniz ben fransadayim havalar buz gibi yarin kar yagacakmis artik eşime di yorum bu bebek soğuktan gelmiyor 😫😫
Svdsvd Sevocan ayyy o zaman senin için şöyle dua edeyim ben, havaların en güzel olduğu güm doğsun hiç sorun yaşamadan doğumunu yap evine dön 🤩
Sevocan 22 sine kontrol için gün verdiler o gün herşey yolunda ise tekrar eve yoluyacaklarmış 🤷♀️🤷♀️ 42haftayı bulcaz heralde
Svdsvd Sevocan canım o zaman Doğum yapınca yaz burdan bize de :) İnşallah o zamana kadar Doğumun gerçekleşir bari birimiz kurtuluruz :))))
Zeynebs Benim de 2 gün sonra tam 40 hafta olucak yalancı sancılarım oluyor bayağıdır ama gelen giden yok bakalım anlaşılan herkes halinden memnun 😁
Sennu Zeynebs biz anneler memnun değiliz geceleri bi de karnım acıkıyor doyuramıyorum kendimi süt muz ceviz badem bıktım yemekten 😢 uykum da kaçıyor artık çok bunaldım hamilelikten son günler hiç geçmiyor :(
Zeynebs Sennu yok biz değil zaten bebişler halinden memnun 😊 beklicez kardeşler Allah herpimize kolaylıklarla kucağımıza almayı nasib etsin yavrularımızı. 😍
Tiredmother Erken doğurmak istiyorum diyince millet taşlıyo beni😄 valla 38de geldi geldi gelmedi 41 görülüyo😄 sen 41 İ görürsün bacım Allah sağlıklı ağrısız acısız Doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻🤩