Cihanergis Merhaba ben 4.5 haftalık hamileyim amakasıklarımda çok fena agrı oluyo normalmi karnımın üstüne dogru egildigimdede sanki eziyormuşum gibi sancı veriyo
Szekiye Cihanergis biz 9 haftalık olduk kasık agrısı halen devam ediyor bel ağrısı da aynı şekilde doktor normal dedi bol dinlenmek gerekiyor
FHKK Cihanergis Her denilene inanma. Doktora gittiniz mi ne dedi ? Ayrıca rahim büyüyor gebelik boyunca zaman zaman kasık ağrıları oluyor.
Cihanergis FHKK doktor kan tahlili istedi kan sonucu çıkana kadar gitmiş kendisi asistanı dediki doktor ultrason da ufak birşey gördü bu yüzden testi istedi pazar günü gel çocuk gözükecek dedi
Sinm Canım bende 4 haftalık hamileyim sırt üstü yatıp dinlen iyi geliyor bebeğin tutunmaya çalıştığını söylüyorlar bol bol dinlemek iyi geliyor
ozgeustun 4 haftalık hamileyim bende. Rahim genişlemesi kaynaklı ağrı oluyor. Kanama yoksa endişe edecek bir şey yok.