Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Öğretmenler için Doğum izni
Esseee
27+5 ikizlere gebeyim Doğum iznine 30.hafta dolunca mı yoksa 30 a girince mi ayrılabiliyorum
Sengulkrgz
Esseee
32. de veriliyor...
MelikeGkhn
32. Hafta başlayınca ayrılabilirsin hocam ben de dün ayrıldım 34. Haftam ama benim
MelikeGkhn
Pardon ikizmiş sizinkiler☺️☺️Yeni okudum
Esseee
MelikeGkhn
evet ikizler
Esseee
Yani siz 32+0 da aldınız dimi
Burjucan
Esseee
32+0 da ayrılınıyor canım
Burjucan
Esseee
yani sen de 30+0 da ayrılacaksın