Mihribal 30 haftalik hamileyim ve yaklasik 2 hafta once kanamam geldi 2 haftadirda cok az az geldi doktor bebekte yada bnde hic bir problem görmedi bu durum basina gelen varmi ?
Zlyh89 Mihribal benim başıma geldi çok şükür benimde bebeğimde birşey yok. meğerse rahim ağzımda polip varmış alttan muayene edince ortaya çıktı
Mihribal Yasemincifci ewet doktorum bılıyo erken dogumda olabılır demıstı ama ne sancı nede acılma var allaha sukur 🙏
nesildidemtopuz Mihribal o haftalarda benımde ıkı ayrı kez olup gectı canım devam etmedı ama bol su tuketmemı ve bebek hareketlerını duzenlı kontrol etmemı ıstedıler bız 36 haftalık olduk sukur darısı basına cok takmamaya calıs