tugcezrhlgl 36+4 deyiz. Sızıntı gibi sanki idrar renginde ama kan pembe falan değil... doktoruma yazdım aramadım ama biraz önce oldu... hasta bezi taktım kaçak var yani🤦🏽♀️ Ne yapmam gerek bi yardım edin 🤦🏽♀️
Gokceboran Hastanelerde Acilde kadın Doğum Doktoru oluyor doktora gitmenizi öneririm.Akıntıda olabilir
tugcezrhlgl Hastaneyi aradım gelin bi bakalım dediler🤦🏽♀️ Hafif adet sancısı gibi ağrım var ama şiddetli değil... bakalım ne dicekler. Teşekkürler
2cocukannesiiii tugcezrhlgl bize de haber ver abla 😶 bilgim yok o yüzden yazamadım ama merakla bekliyorum neler olduğunu 🌺
HilalKarahan Benim dün sızıntı şeklinde suyum geldi bı iki defa çamaşır degistrdm ağrım fln yoktu ztn kntrolum vardı ama hmn duş alıp hastaneye geldim iyiki gelmişim hmn yatış yaptılar doğum basladi
2cocukannesiiii HilalKarahan ayy Allah yardımcınız olsun 🤗 ya çok duygulandım inşaAllah hayırla kavuşursun mesleğine ☺
tugcezrhlgl 1 cm açılma varmış bakarken canım acıdı baya 🤦🏽♀️ Suni sancı verdiler birazdan çıkcak o da yürümeye başlicakmışım 🤦🏽♀️ Bakalım nolcak dua edin🤦🏽♀️
tugcezrhlgl Suni verdiler epidural yapcaklardı ama ben sancılara dayanamadım doğuramam diye sezeryan istedim şimdi bekliyorum ama hala sancım var