Galadriel35 evet canım ilk tekme gerçekten çok özel oluyo insana çığlık attiriyo icinde bişey resmen sana tekmeliyo hareket gibi değil tekmesi çok güzel bi duydu şımarsin diye annecigi çikolatalar yiyo sütler içiyo basliyo oğluşum acitmaya ama benimki kesin babaci olucak o işten gelince deliriyo resmen tekmelerle😂😂