Sehamehmet benim hiç kaşıntı olmamıştı enfeksiyon da ama idrar tahlilinde fazla enfeksiyon var dendi ve ilaç verildi ama 15 gün önce filan aşırı kaşınma dan doktora gittiğimde mantar dedi mantar da olabilir canım doktora git fitil ve krem veriyo ne güzel geçmişti ama dün gece yine cok kaşındı kafayı yicektim neredeyse sanırım tekrarlıyo mantar 🤦♀️