Uykusuzgeceler11 Kızlar 31+5 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri 5 doktor değiştirdim ve hepsi cinsiyeti kız dedi hala öyle gerçi 😂 ama sürekli tatlı yiyorum ekşi derler kız için ama ekşiyle aram hiç Yok ve karnım sivri etrafımız sürekli erkek bu diyo ultrason fotoğrafında ayni eşime benziyo bende bu kadar konuşmalara rağmen düşünmeye başladım acaba oğlan mı diye sağlıklı olsun ne olursa olsun ilk evladım başım gözüm üstüne ama ne bileyim bu insanlar sinirimi piskolijimi bozdu 🙄
Sirrlfehva Uykusuzgeceler11 benim de belirtiler hep erkek ama ultrasonda hatta ayrıntılı ultrasonda hep kız dediler ama en son yüzünü gördügümüzde annesine benziyor tam kız suratı demisti doktor :)
Yasemincifci Uykusuzgeceler11 sen o insanlara bakma bnmde oğlum olck bnada senn kızın olur dediler aman karnn şöyle vırt vızzık