Fatmakrt Kızlar merhaba 38+2 günlük hamileyim sol kasık bölgem de cız cız yanma var bi de arada sanki idrar yaparken değilde normalde altta sanki enfeksiyon var gibi yanmam oluyo. Ama enfeksiyon yok sizde de var mı böle bişey bi de herşey bitmiş gibi doktorumda bu hafta izinliymiş Nevşehir deyim ailem kayseride acaba ordan her ihtimale karşılık doktor ayarlasam mı sırf doktor değiştirmemek için burda yapmak istiyordum bu hafta gelirse burda yapmanın anlamı da olmayacak sanki 😑 akıl verin lütfen
Fatmakrt Nisanyasin valla yürümekde bile zorlatıyor ilerleyince anlarsınız o zaman o kadar yoktu bende de şuan baya zorluyor uyuyamadım bebiş de uyumadı tepikliyor sürekli 😔