Glsmrt canım odaları tek kişilik ama öyle çok büyük değil odalar yanında refakatçi bi kişi yazıyorlar ama başka gelen olursa da bişey demiyorlar. Yani ben Doğum yaptığımda yan odamdakiler on kişi varlardı😂😂 kapıya süs aşacaksınız yapıştırma olanlardan olması lazım çünkü Asma yeri Yok ben asamamıştım. Ha bide odaları lüks değil hiç fazla bi beklentin varsa hayal kırıklığı yasarsın yani ben öyle oldum 😂😂