Cisel canım o hafta benimde öyleydi ve doktora gittim korktum çnkü normal gelmedi bana meğersem bebeğim tersmiş ayakları aşağıda kafası yukarıdaymış o yüzden oralarda hissediyormuşum poposuyla rahmimin üzerine oturmuş 😀😀 iki hafta sonra düzeldi normal duruma geldi seninde öyle olabilir aklında kalmasın yinede doktoruna görün 🤗