Ravzanur94 Vakit kaybetmeden endokrin bölümüne gitmeniz lazım. Gebelikte 2.5 üstü istenmiyor ve evet önemli bir durum. Benim 2.8 çıkmıştı başında endokrine gittim idrar ve kan testi tekrar yapıldı. Tiroid için ilaç başladm 36+4 oldk hala kullanıyorum düştüğü halde ve doğumdan snra tekrar bakılcak ona göre bırakıcam. Bide idrar da iyot çk çk düşük çıktı sbah akşam iyot da kullanıyorum tiroid ile bağlantılıymış ztn. Siz de ihmal etmeyin..