Minnakkus kaybiniz olduğu için endişe etmeniz normal ama öyle düşünmeyin kesilebilir yeniden başlayabilir ya da bi daha olmayabilir bulantiya göre degerlendirmeyin rahat olmaya çalışın sizin için zor olabilir ama bulantiniz kesildi diye sevinin bence tadını çıkarın ve Allah korusun kanamanız olmadığı ç doktorunuz olumsuz bişey demediği sürece korkmayın 😊