Ya mesela benim dr um cok enerjik asiri pozitif beni acayip rahatlatio. Sadece ilk ogrendigimde artik sunlari ye bunlari yeme kilo alma 20. Haftaya kadar dedi. Bidaha oda ilgilenmiyo bu tarz seylerle bebegin gelisimde, kan sonuclarinda bir sorun yoksa neden pimpirik yapsinki. Bence rahat olmak en iyisi. Merak ettigimiz biseye cevap versin yeter. Sende egerki drun sordugun sorulara aciklayici cevap veriyorsa bence kasma rahat ol. Enerjiniz uyduysa degistirme dr. Degistirmekte kolay bir surec degil bence.