Ssraa benimde ıyıbgıdıyor ben hısetmıyorum bıle sukur ama bebegım spına bıfıda hastası Duzcelıyız ama ıstanbula gıdıyoruz orada bır doktor bulduk dogar dogmaz amelıyat olacak yavrum dualarınızı eksık etmeyın onun ıcınn bıraz uzuluyorum Rabbim inşallah saglıkla kucagıma almayı nasıp eder yavrumuzu