Emineakdg benim bulantım yok denecek kadar azdı canım 3.5 4 Aydan sonra çıktı göbişim 15 haftalıkken öğrendim cinsiyetlerini zaten ikili tarama ikizlerde yapılmıyor yanlış çıkma payı oldukça yüksekmiş sadece perinatoloğa gittim ense kalınlıklarına bakıldı o kadar bakalım hayırlısı şimdilik güzel gidiyor çok şükür🙏🏻