Sirrlfehva 37+2deyiz bebegim normalde hareketli ve hareketleri baya belirgin hissediyorum bugünde gün içinde hareketlerini hep hissettim ama hafifti hep yarın randevumuz var ama sorun olabilir mi bu durumu yaşayanlar var mı ?
Sirrlfehva Assda benimde belli saatlerde cok hareketli oluyor genelde benimle birlikte uyuyor sanırım :) ama hafif vuruyor bugün bazen can yakıyor o bile güzel geliyor insana
Sirrlfehva Mtsz4334 yarın randevumuz var bakalım suan hareket ettigi icin biraz rahatladım yinede doktora sorarım