Ggizemsnl Busraeyazz canım 16z haftaya kadar çıkmadı benim sonra bi anda çıktı. Şu an baya çıktı 3 hfta içinde. Herkese göre değişir ama iç karnın genişte olabilir
Smiley87 Busraeyazz 16 dan sonra tutabilene aşkolsun 😁insan karnı belli olsun da hamile hissetsin istiyor dimi 😂
mervegedik Busraeyazz ilk hamileligim benimde 16 haftadan sonra hafif hafif belirginleşti iç karinlada alakalı bi durum biraz 😊 suan 39+3 felaket şişmiş bi halde doğumu bekliyoruz darısı başına inşallah 😊
mk123 Busraeyazz ben 19 haftalığım karnimi gor hamile olduğumu hiç anlamazsin😂sabah bildiğin düz akşama kadr biraz daha çıkıo, ic karımla alakalı olabilir ama bir zahmet daha dış karına vursun 💃
Nursemom Busraeyazz 20haftaya kadar “hani senin göbeğin sen mi hamilesin biz mi “diyorlardı 20.haftayla itibaren kanıtladık kendimizi 🙈👼🏻🤰🏼
Momma 24’ten sonra hafif hafif başlamıştı sonrasında önünü alamadık. Çıkınca da insan eski halini özlüyor çok da özenmemek lazım😂😂
Tuanam01 İlk hamileliğimde 5. Ayımda bile 1 kilo bile almamıştım bekar arkadaşlarım bile benden daha hamile duruyordu 😂 dolmuşta yer veren yoktu 😰 7 aylık hamile iken bile gazım varda şişmiş gibiydi ilk gebelik için annem kız karnı nolacak fazla büyümez der bence haklıda bir iki doğumdan sonra 2.ayınsa göbek yuvarlanıyor helede az kilon varsa 2. Ayda 5 aylık hamile gibi oluyorsun şuan 33 haftalığım kocaman göbişim var yuvarlanıyorum resmen 😀 acele etme bi kaç ay sonra çorabını giyerken bile tıslaya tıslaya giycen eğilmekte zorlanacan sindire sindire yaşa sağlıkla al kucağına inşallah🙏
Ozlembode Busraeyazz Benim 5. Aya kadar neredeyse görünmüyordu salaş giyindiğim için şimdi 7 aylık oldum beni gören önce göbeğime bakıyor 😃😃
Mom72626 Busraeyazz canım iç karnınla alakalalı olabilir benim 11 den sonra çıkmaya başlamıştı hatta kıyafetlerimi giyemiyordum şuan 19+3 üm göbek benden önce gidiyor 16 dan beri karnım Baya çok çıktı ileriyi düşünemiyorum 🙄🤔