madl41 Bugün doktorum idrarında keton yükselmiş dedi serum verdi bu bebeğe de zararlı dedi böyle birşey yaşayan oldu mu 😔
Depresif_polyanna madl41 oldu canım su az içme ve beslenememeden oluyor.kustugum dönemlerde olmuştu hastanede yattim
madl41 Depresif_polyanna banada serum taktı 3 4 gün beni idare edermiş kötüleşirsem yine gitcekmişim inşallah bebeğe zararı dokunmaz 😔