AkileUqur Depresif_polyanna 😍kız depresif 🤩bende yaptırdım bugün..üç defa kan verdim bı saat arayla açlıktan öldüm.. öğleye kadar..😱😱😱düşük tansiyon la çalıştım akşama kadar bı de 😱 sonuçlara yarın bakacak Dr.. hastaneden kendin ara iste dedim ben bekleyemem ise gideceğim dedim...
Merve612506 Depresif_polyanna benim bulantım çok çıkarıyorum o şekerli suyu nasıl içerim 🤷🏻♀️ Kaçıncı haftadasınz bu arada
hunilimom AkileUqur internetten bakabiliyorsun galiba bende sonuçlarımı hep internetten takip ediyorum çıktıysa hemen gidiyorum gösteriyorum doktoruma
AkileUqur Zeyneptosun yapıyor cnm.. hastaneler.. aç karnına bı kan veriyorsun. Sonra meyve aromalı glikoz lütfen bol şekerli bı içecek içiyorsun. 1 saat sonra kan veriyorsun.. sonra tekrar 1 saat sonra bı daha kan veriyorsun.. oldu bitti 😜🤰🤰🤰
AkileUqur hunilimom valla beklemedim cnm. Aradım Dr umu. İse gitcm bekleyemem soyle sana sonuçları mail atsinlar.. siz bana donersiniz dedim tmm dedi. Yarın bakacak işte. Kan sayımı ile idrar da verdim ben. Ayriyeten.👍
Pregnantmom Merve612506 her doktor içirmiyor benim mesela kandan açlık tokluk şekerime bakıldı birşey içmedim 😊
Merve1006 Merve612506 çilekliydi benim gazoz gibi içtim. Bende çıkarırım diyodum. Abarttıkları kadr yok bence gayet güzeldi tadı
Depresif_polyanna Merve612506 şekerli su değil canım eczaneden kutu kola gibi çilekli bisey çok da tatlı değil.ben bile çıkarırım dedim ama olmadı. 24 hafta içindeyim
Kkkozreee hunilimom yaptırma sebebiniz nedir hızlı kilo alımı yoksa bebeğ e cok zararlı şeker yüklemesi
hunilimom AkileUqur benim hiç bir belirtim yoktu akıntı koku yanma vs ama iki tane antibiyotik verdi inşllah çıkmaz
Merve1006 Merve612506 sınır 140 mış. Benim 143 çıktı doktorum biraz şekerli gıdalardan perhiz yap dedi bende yememeye çalışıyorum.
xwoman Depresif_polyanna ay o icecekten mi oldu sizinde mide yanması. Suan bende yaptırıyorum 3. Kez son kez vericem kanimi ama midem yaniyor sabahtan beri. Ve acliktan olucem artik