Nihan91
38. Haftamdayım çatı muayenesi oldum çatı dar, açılma hiç yok ve bebiş henüz kalçaya inmemiş dedi doktorum 40 hafta dolana kadar doğum gerçekleşmezse beklemeyeceğiz dedi, eğer açılma biraz olur ve bebiş inmişse suni sancı denicez olmazsa sezaryen yapılacak. Benzer durum yaşayan var mı ?
Herkese sağlıklı hamilelikler ve güzel doğumlar dilerim 🌹