ZeynepKara Sonay karşımda aciz kadın görmekten nefret ediyorum Çünkü rencide etmedim eleştirmiyorumda bu dünyada kimin ne olucağı belli olmaz ama dik durun yok bi ilişkiye girmedin diye aldatacak kadar adi ise bunu o arkadaşın eşi için söylemiyorum tüm erkekler için zaten o hiç bi zaman ADAM olmamıştır şimdi böyle konuşuyorum diye size itici geliyo olabilir ama benim eşim ağrılı doğulu yani bu kafada yetişmiş ama anlayış insanın içinde olmalı sevgi sadakat anlatabildim mi onun bebeğini taşıyosun onun canını yani 2 dk lık zevk için herşeyi mahvedicekse buyursun etsin sonrasına ben karışmam ilk evlendiğimde bu konuda kaynanamlarda eşimde nasıl bi tutum içinde olduğumu biliyo amacım kimseyi yargılamak değil ama siz dik durmazsanız ezilirsiniz anlatmak istediğim bu
Sonay ZeynepKara buyuk konuşma güzelim dünya hali bu kimin ne olcagı belli değil Tm mı? Aciz insan da ne demek çaresizce bi fikir sunan bi kadın nedir yani sendeki bu küçük dağları ben yarattım modu ? Görmek istemiyorsan yorum yapma guzel kardeşim bu kaçıncı görüyorum seni zoruna giden bişey olduğunda direk saldırıya geçiyorsun yanlış hatırlamıyrsam hafıZdın maşallah ama kalp kırmanın ne kadar günah oldugunu bilmiyorsun sanırım hamileyken neler yaşayan kadınlar bar şiddet dayak küfür Boşanma aldatılma herkes senin kocan gibi olcak değil gerci ben dört dörtlük olsa da her insanın hata yapacağından eminim o ayrı ama sen bunu anlamıyor ve artık neye güvenerek böyle konuşuyorsun Onuda anlamamış Değilim... Bence biraz karşındaki kişinin yerine koy kendini oyle cvp yaz
ZeynepKara Burcum ne güzel o zaman allah mutluluğunu daim etsin arkadaşım. Ben kimsenin kötü olmasını istemem yazdığım şeyin aksine bi yorum yaptığın için sizin gibiler dedim yani sen anlamında değil genelleme yaptım ben böyle düşünüyorum kadınlar haklarını savunamadığı için dövülüyo eziliyo ben karşımda aciz bi kadın görmek istemiyorum bende çok olaya şahit oldum belki bu konulara bu kadar sert çıkışmam bu yüzden bilmiyorum
DuyguAlalm Hamilelikte bu kadar agresiflik, bu kadar nefret... Hayretler içindeyim. İnsanlara güzel şekilde cevap vermek, yardımcı olmak varken neden bu kadar tahammülsüzüz anlamıyorum. Bence sakin olun, bebeğinizi huzur içinde bekleyin.
ZeynepKara DuyguAlalm yardım etmek derken korkuyorum demiş bunun üzerine eşine nasıl davranması gerektiğini mi açıklayalım burda ne güzel söylemişsin beğenmediğin görüşte sus diye sende oku geç o zaman bu konu benim gerçekten sinirlerimi bozan bi konu hepimiz anne olucaz amacım kimseyi kırmak incitmek üzmek değil zaten sakinim huzur içinde bebeğimide bekliyorum yazdığım şeylerde ne demek istediğim gayet açık tekrar tekrar yazmayacağım
gayecee DuyguAlalm şu yazışma dili bazen insanı kurabiliyor da yanlış anlaşılmak seni kırmak istemem 😘
DuyguAlalm Bir konuyu bir görüşü beğenmiyor olabilirsiniz. O zaman susun, cevap verip karşınızdaki kişiyi daha da yerip üzmeyin. Burası sinirinizi boşaltacağınız bir yer değil bence. Hele ki anne olacak bir insanın, başka bir insana bu tavrı hiç hoş değil.
DuyguAlalm ZeynepKara Allah sana akıl fikir ve huzur ihsan eylesin. Güzel dualar ediyorum senin için uyumadan evvel. Sevgilerimle ❤
Gknlekrm Canm kesnlkle korkma kocana yaklasmakdanda korkma o senin soncta bebegn saglı acısındanda cınsellık abartılmadı sürece iyi oldunu biliorm hem dogm ıcnde faydalı egerkı eşinden sogumadysan onun yaklasmasını bekleme sen yaklas bunda çekıncek utancak bsy yok erkekler genelde korkıor bebege zarar gelck dıe onun sana yaklasmamasını hayatnda basksı mı var acaba dıe sakn dusnme aynı seyı bnde yasadm benm gibi yasayan hamıle ler oldunuda dusnyrm cnkı gayet norml bı dusunce bu pskolojıde ama dusunp kendını uzme eşine yaklass derım ınan kendnıde bebegnıde daha ıyı hıssetcksn eşinde kendni iyi hisseder . Bu bı ıhtıyac cnkı herseyden once . Bu arada eşinden sogumadıysan yazdm bundan kastım ben erkeğe hamileym ılk 3/4 ay eşimden korknc uzaklastm yaklasamıodm tenı bana itici gelıordu asla yaklasamıordm oda bunu anlayısla karsıladı 4. Ayım bittikden sonra bulantılamda bıttı smdi cok şükür düzenli oldu hersy bu dusncleri yaşayan tek kısı deglsn emın ol😊😊♥🌹
SinemGeer Yaşanamayan ya da yaşanacak olan ilişkiden korkutuyor bazı insanlar sağolsun. Haftalardır okuyorum yazıları cinsellik konusu gelince herkes bi saldırma halinde. Evliliğin sevgi ve saygıdan sonra gelen en önemli şeylerinden biri cinsellik. Ten uyumu diye bişey var çünkü !! 5 yıllık evliyim 9 yıldır da tanırım eşimi ilk bebeğimiz bana dokunmadığı zaman ben de üzülüyorum. Evet kendime güvenim var eşime de çok şükür. Ama hormon diye de bi gerçek var.
AyaGndoanSeluk Düzgünce cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ederim yalnıs anlaşıldım ama galiba evliliğim gayet güzel benim yeni evliyim daha önce aldatılmadım Allah kimseye göstermesinde . Ezik özgüveni eksik bi kadın değilim kendime de güvenmiyorm eşimede ama duyuyoruz sağdan soldan bu tip seyleri sırf bu yüzden dışarı gitmesini istemem bu beni korkutuyo dedim evlilikte cinsellik de gayet normal bi konu amma olay yarattınız . Bu kadar saldırgan olmayalım size bi tavsıyem eşinize de bu şekilde yaklaşmayın iyi geceler hepinize
ZeynepKara Sonay hafız değilim onu nerden çıkardın uzun zamandırda bu tip konulara yorum yapmıyorum zaten ben konuyu açan arkadaşa aciz demedim genel olarak dedim neyse ne ya uzatmıycam mizacım sert yapıcak bişey yok bu konularda tepem atıyo sert konuşuyorum bunun farkındayım zaten diyorum dünyanın binbir türlü hali var kimin ne olucağı belli olmaz ben kesinlikle böyle bişey yaşamam demedim allah kimseye yaşatmasın
deletedmom11 Sonay ben didim buda patLıcak konu diye Amaaaa noLduuu 🙈 yine şikayet ediLmişim 😂😂 her postun aLtında yorumLarımı görmeye dayanamıyomuş 😂 engelle seceneği gelsinmiş gelsede kurtuLsam hepsnden amaaa
Sonay ZeynepKara yanlış hatırlıyor olabilir zaten kalp kırmananın kötü oldugunu zaten herkes biliyordur . bu açıklamayı başta yapsaydın hem kalp kırmamış olurdun hem yanlış anlaşılmamış olurdun neyse
FeruzKoca deletedmom11 kız gene mi sen patlattın postu hahahhaha şaka diyorum napıyorsun nasıl gidiyor görevdeyim bi bakayım dedim gene ortalık karışmış
Sonay deletedmom11 aman bırak ya kavga edersin kotu dalgaya alırsın kötü Güzelce konuşursun kötu napak ölek mi ? Sen bildiğini yap insanları memnun edemeSin baksana normal soru sorana bile saldırı var
FeruzKoca AyaGndoanSeluk olurmu cnm öyle şey düşünme eşin hakkında ne yani bu olmayınca ölecek mi ama birlikte ol ben düşük riskim varken bile oldum sorun olmuyor olmadı ha riske attım diye düşünme doktorum bile soft bir birliktelik sinirlenizi yumuşatıcaktır sık sık yapmayın yeterli dedi kaldıki 4 aydan sonra rahat rahat yapmaya devam ettik yani korkma amacım bu eşinide kendinden uzaklaştırma ve lütfen o an Bebişi aklınza getirtme soğuması da ilişkini yarıda keser ister istemez vicdan yapar ben yaşadığım için biliyorum senin elinde herşey kocanla aşk yaşa mutluluklar canım 😍
deletedmom11 Deniz14 ay sorma yorumLarım batıyomuş çok denediLer attıramadıLar ya şimdide engelle butonu için sawaşıyoLar bakaLım 🙈🙈🙈 beni görünce ısrarLa okumuyosa ne demiş ne yazmış diye bende gamze değilim
deletedmom11 FeruzKoca yok anam bi köşede sessizz sessiz duruyodummmm bi baktm hakkat patLamış 🙈🙈🙈🙈 daha yeni uyandım oda müşteri geLcek diye yoksa uyurdum da karnımdaki bebe dedm aç kaLcak 😂 tekmeLeri yeyince kakdm 😂😂