Didemm91
Kızlar sabah sağ kasığım ara ara sancılanıyordu önemsemedim bazen oluyor diye. Akşam oldu adet sancısı gibi mide bulandıran sancılar yaşadım hastaneye gittim nstye bağladılar düzensiz kasılma çıktı açıklığıma bakıldı hiç açılma yok serum ilaç falan yazdı istemedim sabah kendi doktoruma gideceğim diyip çıktım hastaneden. Var mı yaşayan normal mi değil mi, yalancı sancı mı ben hiçbir şey anlamadım elzem bir durum görülmediğini söylediler kendi doktorumdan başka bir doktora da güvenemedim