uygaranne şu suya atıp içilenden magnorm olması lazım adı bana doktorum kasığım ve bacağım ağrıyo deyince başlamıştı çok düzenli içemiyorum onu ya tadı pek hoşuma gitmiyor ama mecburen içiyorum😔😂 bana düzenli içince baya etkiliyor bide sıcak su torbası koyuyorum bacağıma iyi geliyo.