Serifeehorasan Kızlar hayırlı akşamlar şuan 35 haftalığım ama böle ni grip yoktur Yani akmayan yer kalmadı🤣gözüm burnum akıyo öksürük Yani o zaten asıl sorum dehşet yanii öksürürken kendimi sıkıyorum haliyle ,bi etkisi olurmu bugun bide belimde iğne batması gibi karnımın alt kısmındada hafif ağrı oluyo öksürük Doğumu tetiklemez demi
Asimommm Serifeehorasan bnde 35 haftalığım şuan yazınızı burnumu çekerek, hapşırmaktan ciğerlerim yerinden çıkacakmış gbi hissederek okudum. Allah sonumuzu hayr etsin
Serifeehorasan Asimommm aminn canım inş varya hapsururken öksürken beynime kan sıçrarcasına bi his oluyo göbeğimde kasılıyo tabi
Gktg2009 Bnde 35 im ve 15 gündür çekiyorum demişsinizya akmayan yer yok diye öksürürken kaçırıyorum o derece😂 kayınvalideme çocuk çıkck diye korkuyorum dedim keşke öyle pat diye çıksa demesinmi 🤕
Serifeehorasan Gktg2009 nasıl geçicek bi bileğimde yok hap kullanmıyorum hiç bi şekilde hastane zaten bişey yapmaz diye gitmedim hem ateş var hem ağrım var belimdede tabii kasıklarımdaki kemik ağrılarınıda hissediyorum 😏😔
Gktg2009 Kullanılan ilaçlar varki illa ilaç yok diye bişi yok. Doktorum sadece ateşin olursa muhakkak gel dedi