Mlkkrmtc Kızlar 38+2 yiz ama belirti yok doğum adına 🙂 Ayaklarım bir haftadır çok sis 37 numaradan 39 falan oldum sanırım varmı öneriniz ne yapabilirim ayaklarımı uzatıp yastık koymak dışında 😯😐😥
Elfibrhm2609 Mlkkrmtc vallahi benimde öyle idi balon gibi şişti üstüne zor basıyordum ama 3 4 litre su içiyorum şuanda hiç sis kalmadı başka birşey yapmadım ben suya bağlıyorum 👏
Eses4_ Mlkkrmtc Tuzdan uzaklaşabilirsin biraz . 39 haftadayım 3gündür benimde fena şişlikler inmiyor artık 😔
Mlkkrmtc Elfibrhm2609 2-3 litre içiyorum bende ama 1 haftadır böyle anlamadım .. kontrol de cuma günü
Mlkkrmtc Mi1007 cuma günü kontrolum erken mi gitsem acaba arayıp korktum şimdi hareketli kızım da o yüzden teredddut etmemiştim açıkçası yarın bi ararım bakım duruma göre giderim olmadı .. 😓😥
Mi1007 Mlkkrmtc şişkinlik tabiki normal bişey ama aşırı ödem olduğunda gebelik zehirlenmesi belirtisi olabilir diyorlar bencede arayabiliyosanız yarın arayın sorun
Dilaneymen Bende 34 +5teyim balon gibi ayaklarım hiç sisi inmiyor on gündür böyle çok zorlaniyorum zaten kilolu hamile kaldım birde ödem olunca mahvoldum