tugciikkk hayır girmedi yasakmış. Size tek tavsiyem çocuğunuzu yenidoğan yoğun bakımına indirirlerse bir an önce başka hastaneye transfer edin. Bakın 10 günü aşkın süredir çocuğumuz yeni doğan yoğun bakımda, hastalığı falan kalmadı ve bugün antibiyotik tedavimizin 6. günündeyiz. Başta ne kadar süreceğini sorduğumuzda 7 gün olabilir demişlerdi şu anda ise 6. günde tadavinin 10 gün olduğunu ve baştan itibaren 10 günün belli olduğunu bize söylediler. Bakın ben sizin yerinizde olsam önünden geçmem. Firdevs hanımı bu kadar sevmeme rağmen böyle hastane olmaz zaten internet yorumları da bu şekildeymiş bir daha önünden geçmem.