Piqment Arkadaşlar 26. Haftadayım alışverişi anca yapacağız. Kıyafetlerin bedenini yenidogan mi almalıyım. Dr. Minyon bir bebek olur dedi karar veremedim ilk gebelik bir şey de bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim
MuhammedTalha03 Piqment tecrübeli değilim ama herkes bebekler cabuk büyüyor çoğu şeyi giyemiyor dedigi için ben yeni doğan 03 ay karisik aldim çok almadim doğduktan sonra bebegin durumuna gore alirim
Tugcehar87 Piqment benimde ilk bebeğim bence ilk etapta yeni doğan alın daha sonra almaya devam edin zaten kıyafetler 0-3 aylık oluyor 3 ay giyemezse 1,5ay giyer siz o arada almaya devam edersiniz elinizde kalmasındaysa bebeğe göre almak daha mantıklı
Sengulkrgz Piqment yeni dogan bence fazla alma hatta sadece 10 lu ve 5li hastane cikisi al tamam...03 ay 5 yada 6 tane takim al 5 6 tane zibin al 2 penye yelek al tamamdir...3 6 ay 2 3 tane de takim o sekilde al sonra dogdukca al...
Eylem2019 Yenidogan cok alma canim zayif olan bebekler daha cok kilo aliyor ben ilk bebegimde ayni hatayi yaptim simdi 30 haftaligim cok fazla almiyorum