Tgbanne benimde rahim arkada ve bana da aynisini demisti canim 9+1 de muayeneye gitmiştim ilk kez o zaman karından gorundu zor oldu ama gorundu neticede :) önceleri hep vajinal. 9 dan itibaren karından rahatlıkla goruncek canim rahim zamanla one dogru duzelcekmis