Miniklerimmm 36+6 haftalığız 2.400 kilomuz erkek bebek benim gibi olan varmı çok üzülüyorum önce sağlık çok şükür ama yinede çok takıyorum benim gibi olan varmı neler yapıyorsunuz nasıl besleniyorsunuz😐
minikoo Miniklerimmm cok dusuk degil cmm 2 500 olsa yetiyor kucağına almana strest yapma 32 de 1 700 du benimde doktor zayif dedi ama bence normal.
Merveee277 Miniklerimmm 34.haftadayız 2100 benimkide 😕 ne yersem yaramıyo haftaya 2300 olmazsa perinatolojiye yönlendirdirecek çok korkuyorum 😞
Ozlemsvr Miniklerimmm Benim bebegim 2770 doğdu.. Sağlıklı olsunda kg normal zaten kg alır biraz daha. Doğduktan sonra hemen alır zaten..
istkizannesi Tlaytas 29 da 1350 gramdı kızım doktorum haftasıyla uyumlu dedi. 33 te 2170 olmuştu bunda üzülecek ne var anlamadım
Dilanakbaba Merveee277 hiç korkmana gerek yok canım daha önünde 6 hafta var ve biliyorsunki son haftalar kilo alıyor bebek
Tlaytas istkizannesi 1 hafta gerideyiz biz 10 günde 100 gram almıştı bebeğim ve erken doğum riskimiz var
Miniklerimmm Ozlemsvr beslemesi zormu cnm emzirebildinmi hemen zayıf olunca emme refleksi nasıl oluyor mamaya gerek oldumu
Miniklerimmm Dilanakbaba sezeryan cnm 3 hafta var sanırım ortalama 2.600 2.700 olcak son haftalar çok alınır diyorlar benim aksine her gittiğimde hayal kırıklığı
Merveee277 Miniklerimmm detaylı ultrasona yönlendiriyo yani herhalde plasentaya bakcak bebeği yeterli beslemiyo mu diye
Aysegolcuk Miniklerimmm 35+5 haftadayım bebeğimin kilosu 2600 gr üzülme canım zayıf doğan bebekler çabuk büyüyor doktorun normal dediyse sıkıntı yoktur
Ozlemsvr Miniklerimmm valla doğduktan hemen sonra hemdi hicde sorun olmadi. Sutumde yettiği için mamaya gerek kalmadı. Güzelde kg aldı toparladı 4 kg oldu daha bugün tartıldı. Zaten bebeklerin emme refleklesleri ilk başta zayıftır emdikçe daha çok güçleşir 😊