Babba Resimde görünen pipisi mi 🧿 :) tahminlerinizi bekliyorum ☺️☺️ http://www.hizliresimyukle.com/image/gJokR
Tuce26 Babba valla benımde var elımde ultrason ama erkekte daha belirgin bir dısa cıkıs var bendekinde birde 16 haftayı bıtırıyorum artık. Ben canım 12 haftada erkek dedi doktorum öylede oldu
Nurozsln Babba bilmiyorum ama geçen bir şey okudum. Doğruluk payı var mı onu da bilmiyorum 😂 Kese yuvarlak ise kız olurmuş, kese uzun fasulye gibi olursa erkek diyorlar. Bende henüz cinsiyet öğrenmedim 🤦🏻♀️
sevgitekes Tuce26 bize de dün 11+3 te erkek dedi 9+4 te de bir ihtimal erkeğe benziyo demişti dün pipisini gördüm falan dedi inş değişmez çok alıştık şimdiden
Babba 12+3 şuan önce Kız sonra erkek dedi doktor bunu gördükten sonra.. net olarak 4. Ay bakalım dedi☺️
Adisimmm Malatya44 ben kız istiyorum bana da tahmin yapsana kordon mu pipi mi bu 😂😂 [url=https://hizliresim.com/ZXlrNG][img]https://i.hizliresim.com/ZXlrNG.jpg[/img][/url]
Melek34 Malatya44 malatyalilarda genelde erkek duskunlugu var 😂 esimin ailesi full erkekci nerdeyse kizi cocuktan saymiyolar malesef bunu soylemeniz cok yerinde olmus 💕
Malatya44 Kbr1212 Amin inşallah cnm. 😊İnan benimde ikizlerim olcak. İkisini kız istiyorum. Kız çocukları daha tatlı ve daha hayırlıdır..