Filizismail Liyaoya ben 24 haftalığım benim de öyle çok kötü sancım var neden acaba ya çok afedersiniz ama sanki gazım varmş gibi
Sevdaliza Canım geçen hafta karın ağrısıyla gittim gaz diye nst de sancım çıktı dikkatli ol doktor karnını ovma rahme uyarı verme dedi
Burjucan Sevdaliza gerçekten mi ya bugün doğru düzgün hiçbirşey yemedim kahvaltıdan sonra akşam yemeği olarak sadece bir çorba içtim ama karnım patlayacak gibi şiş karnımı ovuyordum sürekli
Sevdaliza Kelebegimmm hiç bilmiyorum canım ben 24cü haftadayım geçen hafta gittim işte özellikle karnını ovalama rahmini uyarma dedi
pptya01 Hamileliğimin başlarında özellikle gaz sancısından ağladığımı acıdan kustuğumu hatırlıyorum öyle bi acı yaşamadım desem yeri var. İyi gelen şey ılık su içmek ve yürüyüş yapmaktı
Tombikis96 39+1 haftalığım ve nerdeyse son 1 saattir kaburgalarim da batma ve gaz sancısı varmış gibi bi ağrı var çok fena oluyorum bende