Eesmaaanur Asli5454 Benim arkadaşım 6 aylıkken doğum yaptı suyu bitmişti. Şimdi oğlu 1 yaşına bastı. Allah yardımcınız olsun.
GozdeCemre Asli5454 ben 1550 gr doğurdum ilk bebeğimi canım ve şuna 2.5 yaşında içini ferah tut sıkıntın ne bende 2 ay yatmıştım o psikoloji çok kötü suyum azdı Benim gelişme geriliği çıkmıştı ama şuan yaşıtlarını yakaladı tabi o zaman kim ne dese boş geliyordu ama dua et
Asli5454 Aienma kontrole diye geldim bugün birazda sancim vardi bebek çok aşağıya gelmiş kafası asagidaymis nst istedi ondada çok şancı cikti oda yatış verdi
Asli5454 GozdeCemre bebegin kafası çok aşağıda bide şancı cikti nst falan erken doğum riski var ondan yatış verdiler canım
GozdeCemre Asli5454 ne kadarmış kilosu canım bir de sancı kesmek için ilaç veriyorlar vermedi mi ayrıca ciğer geliştirici iğne vurdular mo erken Doğum Riskinde o iğnenin çok faydası olıyor
Asli5454 GozdeCemre baya biseyler yapıyorlar napiyorlar blmiyorum canım şimdi muayeneden geldim sağ böbrekte büyüme varmis
eljid Asli5454 29 haftalık doğum yaptım ve 49 gün hastanede kaldık cnm çok sukur hiç bir sağlık sorunumuz yok ve gayet güzel gelisimimiz hatta yaşıtlarından maşallah önde diyebilirdim 8 aylık oldu ve şuanda 4 aylık hamilym kardeşi olck oluşumun hiç korkma allahım.a sigin