Kucukmucizeninannesi üroloji doktoruna gittim bişey yapılamaz müdahale edilemez dedi sadece buscopan iğnesi önerdi onu da kadın Doğum doktorum kabul etmedi bolca su iç kendini sıcak tut çok kötü olduğunda acilde sakinleştirilecek serum verilir dedi canım sadece