Meryu elekarven_94 evet şuan karın şişmez şekil almaz ama enteresan bi şekilde aynı his bende de var açıklayamadığım.
Kahramanlar Canım daha karın çıkmaz 8 haftada ki şekil alsın benim 3 gebelik ama 18 haftslarda belirmeye başladı ilk zamanlar şişkinlik oluyor karın sabahları sönüyor aklsmları davul gibi oluyor
elekarven_94 Meryu aynen iste bnde şiştiği için değil zten 😂😂ama bisey var yani beni sabah akşamla alakası yok 1 haftadır böyle